به گفته مدیرعامل اسنپ دکتر، این پلتفرم در حال حاضر ۱۰ میلیون کاربر و بیش از هفت هزار پزشک دارد و جالب است بدانید که بیشترین کاربران مشاوره پزشکی مردان و بیشترین مشاوران و متخصصان در حوزه زنان هستند.
اسنپفود برای پوشش هر چه بیشتر نیاز کاربرانش، پنج سرویس جدید را راهاندازی کرد. محصولات سلامت و زیبایی، پتشاپ، لبنیات، گل و عطاری جدیدترین سرویسهایی هستند که در صفحه اول اپ اسنپفود در دسترس هستند.
نتایج پژوهش تأثیر کرونا بر کودکان با همکاری تیم استراتژی و تحقیقات بازار شرکت اسنپ، مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز تحقیقاتی روبرت کخ آلمان منتشر شد.
اسنپ در کمپینی با شعار «در این حرکت مهربانی جاریست!» با هدف سهولت رفتوآمد برای اهداکنندگان خون، کد تخفیف ۲۰ درصدی برای رفتوبرگشت به مراکز اهدای خون اختصاص داده است.
خردهفروشیهای آنلاین در بخش لجستیک با چالشهای متعددی روبهرو هستند این چالشها نهتنها نارضایتی کاربران را در پی داشته، بلکه حتی مانع رشد و توسعه این شرکتها شده است.
نرخ کرایه تاکسی شرکتهای اینترنتی همچون اسنپ و تپسی، تا کنون برعهده خود شرکتها بوده است و حالا شورای رقابت قصد دارد با ورود به این حوزه، نرخ کرایه این شرکتها را به صورت دستوری تعیین کند.